Szkolenie

SOCIAL MEDIA - czyli jak kreować sukces marki na facebooku i Instagramie

Zaplanuj efektywną kampanię w social media

— Facebook i Instagram jako narzędzie budowania relacji z klientem

Jak skutecznie zacząć działać w mediach społecznościowych?

Najwyższy czas teorię zamienić w praktykę

23.11.2019 - 24.11.2019

Cena: 780 PLN brutto; 16 godzin zajęć

O szkoleniu

Silna pozycja konkurencyjna firmy jest dziś nierozerwalnie związana z jej wizerunkiem i postrzeganiem przez szeroko pojęte otoczenie ze szczególnym naciskiem na jej klientów. Mnogość produktów na rynku powoduje, że decyzje zakupowe podejmowane są bardzo często pod wpływem emocji i skojarzeń z daną marką. Dlatego tak istotne są działania mające na celu pozostawanie w możliwie najbliższym kontakcie z klientami i budowanie marki w połączeniu z ich codziennością. Poprzez social media kontakt z klientem może przybierać formę real time marketing, czyli optymalizować szybkość reakcji firmy na wydarzenia, jakie stają się często jej udziałem. Social media to już nieodłączny atrybut naszej rzeczywistości. Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce ciągle rośnie.

Jak przygotować komunikat, co z nim dalej zrobić, jak zaintrygować odbiorcę i przede wszystkim w optymalny sposób zarządzać budżetem komunikacyjnym – tego dowiesz się podczas szkolenia. Szkolenie pozwala na zdobycie praktycznych kompetencji związanych z budowaniem marki w social media. Planowanie, zarządzanie i kontrola to tylko trzy z wielu elementów strategii zarządzania mediami społecznościowymi.

Jakie umiejętności zdobędzie uczestnik szkolenia:

  • tworzenie strategii wykorzystujących social media
  • budowanie społeczności w social media i relacji z nią
  • tworzenie komunikatów angażujących do mediów społecznościowych
  • tworzenie społeczności responsywnej
  • łączenie działań w różnych kanałach social media
  • zarządzanie budżetem na działania w nowych mediach
  • zarządzanie sytuacją kryzysową w mediach społecznościowych

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • osoby, które są na początku swojej drogi w social media lub czują, że ich działania nie przynoszą oczekiwanych efektów
  • mikroprzedsiębiorów, właścicieli firm, pracowników działu marketingu
  • osoby, które chcą się rozwijać i zdobywać wiedzę z zakresu budowania marki w social media

Program

Dwa intensywne dni szkoleniowe pozwolą uczestnikom na poznanie najlepszych obecnie dostępnych na rynku rozwiązań i technik, z których można korzystać w celu budowania silnych marek oraz pozycji konkurencyjnej firmy w social media.

  • Znaczenie inbound marketingu w nowoczesnych strategiach firmy opartych na permission marketing. Sposoby inspirowania klienta do poszukiwania informacji oraz strategie ich udostępniania. Kreowanie wizerunku firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu.
  • Jak skutecznie komunikować się za pomocą portali społecznościowych? Facebook i Instagram, jako medium komunikacji wielowątkowej – charakterystyka oraz zasady kreowania silnych relacji z klientem przy jego wykorzystaniu.
  • Budowanie więzi z klientem poprzez tworzenie strategii komunikacyjnych opartych na działaniach z zakresu social media marketing. Jak poprawić, wykreować lub umocnić swój wizerunek z pomocą social media?
  • Budowanie zaufania klienta w Internecie. Jak zachęcić klienta do interaktywności i zagościć w jego psychice – metody i techniki psychologicznej perswazji online?
  • Charakterystyka facebookowiczów i folloersów, oraz ich segmentacja. Jak zbudować lojalność klienta przy wykorzystaniu fanpage’a i profilu na IG?
  • Tworzenie contentu strony www pod kątem kreowania więzi społecznościowych. Serwisy firmowe oddawane w ręce klientów – kreowanie treści poprzez udostępnienie klientom możliwości jej współtworzenia.
  • Social Media, a Social Media Marketing – determinanty rozwoju, aktualna sytuacja oraz prognozy rozwoju i szanse dla marek.
  • Wpadki i sukcesy organizacji aktywnie korzystających z portali społecznościowych. Najczęściej popełniane błędy przy konstruowaniu strategii komunikacyjnych opartych o portale społecznościowe. Sukcesy marek wykreowane za pomocą portali społecznościowych. Jak sprzedawać i zarabiać na portalach społecznościowych?
  • Wykorzystanie facebooka i Instagrama, jako medium łączącego rynek klasyczny z wirtualnym. Zasady tworzenia skutecznego fanpage i profilu na IG, metody sprawdzania skuteczności działań podejmowanych na facebooku i IG.
  • Tworzenie projektów kampanii opartych o aplikacje facebookowe i Instagram.
  • Livecast, youtube, livestreem – porównanie efektywności oraz technik stymulowania zainteresowania narzędziami. Jak przygotować materiał w sposób taki, by zainteresował on odbiorcę i zachęcił do regularnego korzystania z tych narzędzi?
  • Przegląd kampanii wykorzystujących social media marketing – analiza porównawcza, czynniki sukcesu kampanii oraz powody porażek. Marketing mobilny – ocena efektywności stosowania aplikacji mobilnej oraz wersji lajt serwisów informacyjnych i transakcyjnych.

Prowadzący

Sprawdź, z kim spotkasz się na szkoleniu.

Informacje organizacyjne

Miejsce szkolenia: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź

Termin szkolenia: 23-24.11.2019 r., 9.00 – 17.00, 16 godzin lekcyjnych

Cena: 780.00 PLN/osoba (szkolenie zwolnione z podatku VAT)

Wpłaty:Wpłat prosimy dokonywać na konto: BANK PEKAO S.A. - II O/ŁÓDŹ NR KONTA 34 1240 3028 1111 0010 5553 9851 z dopiskiem „Szkolenie social media”

UWAGA!!! Możliwość dofinansowania dla osób z sektora MŚP w wysokości do 80% kosztów szkolenia!

Szczegółowe informacje u operatorów środków:

Kontakt:

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, p.117

Aneta Żak, tel.: 42 635 53 68, e-mail: aneta.zak@uni.lodz.pl

Zapisuję się

Zapisuję się lub Mam pytanie

Sprawdź naszą ofertę

Zarządzanie projektami • Finanse i rachunkowość • Marketing • Umiejętności osobiste • Dla edukacji

Chcesz wiedzieć więcej?

Sprawdź ofertę Szkoleń lub Skontaktuj się z nami