Szkolenie

Google Ads – co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz promować firmę w Google

2 dni pełne praktycznej wiedzy

— Twoja pierwsza kampania Google Ads

Przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia kampanii krok po kroku!

Dowiedz się, jak pozyskać nowego klienta wykorzystując kampanie Google Ads (dawniej: AdWords)

Termin podamy wkrótce.

Cena: 790 PLN brutto; 16 godzin dydaktycznych

O szkoleniu

Często mówi się: „jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz” i zdecydowanie trzeba się z tym liczyć. Aktualny udział wyszukiwarki Google w Polsce wynosi 97%-98%, a dzienna liczba wyszukiwań w Google na całym świecie - 3,5 mld. Oznacza to, że w każdej chwili ktoś może szukać Twojej firmy. Dlatego jeśli chcesz pozyskiwać klientów w internecie, to jesteś już prawie na dobrej drodze. Na szkoleniu dowiesz się, co musisz wiedzieć, aby uruchomić kampanię i wyróżnić swoją firmę w Internecie. Omówimy także darmowe narzędzia Google, które pomagają w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii. Na koniec dowiesz się, jakie błędy są najbardziej kosztowne oraz otrzymasz rady dotyczące tego, jak ich uniknąć.


Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Dowiesz się, dlaczego warto zainwestować w Google Ads
  • Dowiesz się, jak dotrzeć do potencjalnych klientów wykorzystując Google Ads
  • Skonfigurujesz (prawdopodobnie) swoją pierwszą kampanię według sprawdzonych praktyk
  • Poznasz pełne możliwości systemu Google Ads
  • Poznasz składowe równania sukcesu online
  • 1h konsultacji gratis po szkoleniu

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób, które chcą zacząć swoją przygodę z Google Ads
  • osób, które na co dzień pracują z agencjami
  • osób, które prowadzą własny biznes i są zainteresowane promocją firmy w Google

Program

Dzień 1 (merytoryczny + warsztatowy)

1. Wprowadzenie w świat Google Ads:

  • Google w liczbach
  • Wyniki organiczne, a wyniki płatne w wyszukiwarce Google
  • Dlaczego warto zainwestować w Google Ads
  • Gdzie mogą wyświetlać się reklamy
  • Możliwości dotarcia do potencjalnych klientów
  • Dla kogo jest reklama Google Ads

 2. Co jeszcze powinieneś wiedzieć o Google Ads:

  • Dostępne modele rozliczeń w Google Ads
  • Jak to działa, że wyświetla się reklama – Ranking reklamy
  • Co to jest Wynik jakości
  • Interpretacja głównych wskaźników
  • Nawigacja panelu Google Ads
  • Omówienie równania sukcesu online

3. Budowa kampanii Google Ads:

  • Prawidłowa struktura konta Google Ads
    - Kampanie
    - Grupy reklam
    - Słowa kluczowe
    - Słowa wykluczające
    - Opisy reklamowe
    - Rozszerzenia reklam
  • Wygląd reklamy Google Ads
  • Dopasowania słów kluczowych
  • Skąd brać pomysły na słowa kluczowe
  • Teksty reklamowe – dobre praktyk

4. Sesja pytań i odpowiedzi

 

Dzień 2 (w 100% warsztatowy, każdy z uczestników tworzy swoją kampanię krok po kroku)

1. Tworzenie konta Google Ads

  • Zakładanie konta Google Ads
  • Konfiguracja ustawień konta Google Ads

2. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania, tzw. kampania po słowach kluczowych

  • Tworzenie kampanii w systemie Google Ads
  • Konfiguracja ustawień kampanii Google Ads
  • Wyszukiwanie w planerze słów kluczowych fraz do kampanii
  • Dodanie grup, słów kluczowych i wykluczających do kampanii
  • Tworzenie opisów reklamowych
  • Tworzenie rozszerzeń reklam 

3. Tworzenie kampanii w sieci reklamowej, tzw. kampanii graficznej (banerowej)

  • Tworzenie kampanii w systemie Google Ads
  • Konfiguracja ustawień kampanii Google Ads
  • Tworzenie przykładowych kampani w sieci reklamowej np. na odbiorców ze zdefiniowanej grupy docelowej, np. szukających konkretnych produktów/usług  w internecie

4. Sesja pytań i odpowiedzi

Prowadzący

Sprawdź, z kim spotkasz się na szkoleniu.

Informacje organizacyjne

Szkolenie organizuje: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź

Termin szkolenia: podamy wkrótce
w godzinach: 9:00 - 16:15; 16 godzin lekcyjnych online

Zajęcia on-line: w aplikacji Microsoft Teams

Cena: 790 PLN/osoba (szkolenie zwolnione z podatku VAT)

Wpłaty: Wpłat prosimy dokonywać na konto:
BANK PEKAO S.A. - II O/ŁÓDŹ NR KONTA 34 1240 3028 1111 0010 5553 9851 z dopiskiem „Szkolenie - Google Ads - imię i nazwisko uczestnika”

Dowód wpłaty należy dostarczyć do organizatora na adres e-mail: szkolenia.wz@uni.lodz.pl.
Liczba miejsc jest ograniczona, o przyjęciu na studium decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie opłaty.

Zapoznaj się z regulaminem szkoleń (plik PDF) realizowanych przez Wydział Zarządzania oraz informacjami o przetwarzaniu danych osobowych (plik PDF).

Uwaga, możliwość dofinansowania szkoleń w zależności od dostępności środków w różnych województwach.

1. Dofinansowania dla osób z sektora MŚP w wysokości do 80% kosztów szkolenia!
Koszt dla osób pracujących w MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa), dzięki bonom rozwojowym dostępnym u operatorów programu to 20% wartości szkolenia.
Szczegółowe informacje u operatorów środków (województwo łódzkie):

2.  Krajowy Fundusz Szkoleniowy

Kontakt: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, p.117,
tel. 42 635 53 68 (w godz. 8:00 – 15:30)

Aneta Żak, tel.: 601 080 326, e-mail: aneta.zak@uni.lodz.pl
Ilona Talsma, e-mail: ilona.talsma@uni.lodz.pl

Zapisuję się

Zapisuję się lub Mam pytanie

Chcesz wiedzieć więcej?

Sprawdź ofertę Szkoleń lub Skontaktuj się z nami