Google Ads – co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz promować firmę w Google
2 dni pełne praktycznej wiedzy
— Twoja pierwsza kampania Google Ads
Przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia kampanii krok po kroku!
Dowiedz się, jak pozyskać nowego klienta wykorzystując kampanie Google Ads (dawniej: AdWords)
Termin podamy wkrótce.
Cena: 790 PLN brutto; 16 godzin dydaktycznych
O szkoleniu
Często mówi się: „jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz” i zdecydowanie trzeba się z tym liczyć. Aktualny udział wyszukiwarki Google w Polsce wynosi 97%-98%, a dzienna liczba wyszukiwań w Google na całym świecie - 3,5 mld. Oznacza to, że w każdej chwili ktoś może szukać Twojej firmy. Dlatego jeśli chcesz pozyskiwać klientów w internecie, to jesteś już prawie na dobrej drodze. Na szkoleniu dowiesz się, co musisz wiedzieć, aby uruchomić kampanię i wyróżnić swoją firmę w Internecie. Omówimy także darmowe narzędzia Google, które pomagają w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii. Na koniec dowiesz się, jakie błędy są najbardziej kosztowne oraz otrzymasz rady dotyczące tego, jak ich uniknąć.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- Dowiesz się, dlaczego warto zainwestować w Google Ads
- Dowiesz się, jak dotrzeć do potencjalnych klientów wykorzystując Google Ads
- Skonfigurujesz (prawdopodobnie) swoją pierwszą kampanię według sprawdzonych praktyk
- Poznasz pełne możliwości systemu Google Ads
- Poznasz składowe równania sukcesu online
- 1h konsultacji gratis po szkoleniu
Szkolenie skierowane jest do:
- osób, które chcą zacząć swoją przygodę z Google Ads
- osób, które na co dzień pracują z agencjami
- osób, które prowadzą własny biznes i są zainteresowane promocją firmy w Google
Program
Dzień 1 (merytoryczny + warsztatowy)
1. Wprowadzenie w świat Google Ads:
- Google w liczbach
- Wyniki organiczne, a wyniki płatne w wyszukiwarce Google
- Dlaczego warto zainwestować w Google Ads
- Gdzie mogą wyświetlać się reklamy
- Możliwości dotarcia do potencjalnych klientów
- Dla kogo jest reklama Google Ads
2. Co jeszcze powinieneś wiedzieć o Google Ads:
- Dostępne modele rozliczeń w Google Ads
- Jak to działa, że wyświetla się reklama – Ranking reklamy
- Co to jest Wynik jakości
- Interpretacja głównych wskaźników
- Nawigacja panelu Google Ads
- Omówienie równania sukcesu online
3. Budowa kampanii Google Ads:
- Prawidłowa struktura konta Google Ads
- Kampanie
- Grupy reklam
- Słowa kluczowe
- Słowa wykluczające
- Opisy reklamowe
- Rozszerzenia reklam - Wygląd reklamy Google Ads
- Dopasowania słów kluczowych
- Skąd brać pomysły na słowa kluczowe
- Teksty reklamowe – dobre praktyk
4. Sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2 (w 100% warsztatowy, każdy z uczestników tworzy swoją kampanię krok po kroku)
1. Tworzenie konta Google Ads
- Zakładanie konta Google Ads
- Konfiguracja ustawień konta Google Ads
2. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania, tzw. kampania po słowach kluczowych
- Tworzenie kampanii w systemie Google Ads
- Konfiguracja ustawień kampanii Google Ads
- Wyszukiwanie w planerze słów kluczowych fraz do kampanii
- Dodanie grup, słów kluczowych i wykluczających do kampanii
- Tworzenie opisów reklamowych
- Tworzenie rozszerzeń reklam
3. Tworzenie kampanii w sieci reklamowej, tzw. kampanii graficznej (banerowej)
- Tworzenie kampanii w systemie Google Ads
- Konfiguracja ustawień kampanii Google Ads
- Tworzenie przykładowych kampani w sieci reklamowej np. na odbiorców ze zdefiniowanej grupy docelowej, np. szukających konkretnych produktów/usług w internecie
4. Sesja pytań i odpowiedzi
Prowadzący
Sprawdź, z kim spotkasz się na szkoleniu.

Informacje organizacyjne
Szkolenie organizuje: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź
Termin szkolenia: podamy wkrótce
w godzinach: 9:00 - 16:15; 16 godzin lekcyjnych online
Zajęcia on-line: w aplikacji Microsoft Teams
Cena: 790 PLN/osoba (szkolenie zwolnione z podatku VAT)
Wpłaty: Wpłat prosimy dokonywać na konto:
BANK PEKAO S.A. - II O/ŁÓDŹ NR KONTA 34 1240 3028 1111 0010 5553 9851 z dopiskiem „Szkolenie - Google Ads - imię i nazwisko uczestnika”
Dowód wpłaty należy dostarczyć do organizatora na adres e-mail: szkolenia.wz@uni.lodz.pl.
Liczba miejsc jest ograniczona, o przyjęciu na studium decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie opłaty.
Zapoznaj się z regulaminem szkoleń (plik PDF) realizowanych przez Wydział Zarządzania oraz informacjami o przetwarzaniu danych osobowych (plik PDF).
Uwaga, możliwość dofinansowania szkoleń w zależności od dostępności środków w różnych województwach.
1. Dofinansowania dla osób z sektora MŚP w wysokości do 80% kosztów szkolenia!
Koszt dla osób pracujących w MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa), dzięki bonom rozwojowym dostępnym u operatorów programu to 20% wartości szkolenia.
Szczegółowe informacje u operatorów środków (województwo łódzkie):
- Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna - Strefa RozwoYou 2
- HRP GROUP Sp. z o.o. Przepis na Rozwój 3
- KRAJOWE CENTRUM PRACY Sp. z o.o - ŁORKK
2. Krajowy Fundusz Szkoleniowy
- Ogólne zasady przyznawania dofinansowania
- Jak można starać się o dofinansowanie kształcenia ustawicznego z KFS?
Kontakt: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, p.117,
tel. 42 635 53 68 (w godz. 8:00 – 15:30)
Aneta Żak, tel.: 601 080 326, e-mail: aneta.zak@uni.lodz.pl
Ilona Talsma, e-mail: ilona.talsma@uni.lodz.pl
Sprawdź naszą ofertę
Zarządzanie projektami • Finanse i rachunkowość • Marketing • Umiejętności osobiste • Dla edukacji