Szkolenie

Instagram, czyli jak stworzyć markę ikoniczną i uwieść klienta

Instagram - tutaj drzemie ogromny potencjał

— dlatego warto tam być!

Instagram w komunikacji z klientem

Dowiedz się, jak prowadzić profil, który zdobywa i angażuje odbiorców

28.04.2021 - 30.04.2021

Cena: 640 brutto; 10 godzin zajęć online

O szkoleniu

Szkolenie opiera się wyłącznie na podejściu praktycznym – bazuje na działaniach na Instagramie w przestrzeni rynku polskiego, ale i z mocnymi inspiracjami rynkiem światowym wraz z trendami na nim królującymi. Podczas spotkań rozwiejemy mity dotyczące Instagrama, skupiając się na jego potencjale kreatywnym, ale przede wszystkim komunikacyjnym i pozwalającym marce zostać nie tylko dostrzeżoną, ale i regularnie obserwowaną i nabywaną.

Szkolenie skierowane jest do osób, które:

  • chcą samodzielnie prowadzić kampanie na Instagramie dla swojej marki,
  • nadzorują działania firmy zajmującej się mediami społecznościowymi,
  • nadal potrzebują inspiracji, by znaleźć dla siebie przestrzeń na Instagramie.

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?

  • Instagram jest czwartą najchętniej wybieraną platformą social media przez Polaków - warto znać jej potencjał.
  • Przekazanie sprawdzonych sposobów na kreację, promocję i analitykę swoich działań na Instagramie.
  • To silne medium z ogromny potencjałem sprzedażowym, które należy znać, jeśli pragnie się dotrzeć do jego użytkowników.

Uzyskane kompetencje to:

  • Pakiet narzędzi oraz umiejętności skutecznego stworzenia strategii działania marki na Instagramie, oceny jego potencjału i znalezienia niszy na działania marki.
  • Umiejętność tworzenia skutecznej komunikacji opartej na prawdzie marki z pominięciem fake wizerunku.

Szkolenie kończy się „audytem” dotychczasowych działań podjętych przez uczestników i ich omówieniem.

Program

  • Strategia działania na Instagramie, czyli jak stworzyć działania zwieńczone sukcesem
  • Tworzenie profesjonalnego profilu marki
  • Wykorzystanie potencjału narzędzi Instagrama dla kreowania skutecznej komunikacji
  • Kreowanie spójnego wizerunku marki
  • Jak tworzyć treści graficzne na Instagramie, czyli Instagram vs. Rzeczywistość
  • Stosowanie filtrów na Instargramie – czyli jak nie stworzyć marki widmo?
  • Budowanie społeczności lojalnej, czyli jak z przypadkowego widza, stworzyć ambasadora marki
  • Kreowanie treści perswazyjnych opartych na psychologii zachowań klienta
  • Jak z obserwatora uczynić aktywnego komentatora, czyli jak nauczyć klienta odpowiedniego zachowania na Instagramie
  • Strategie skutecznego hashtagowania – czyli jak zostać jednym na milion, a nie jednym z miliona
  • Budowanie marki osobistej w oparciu o Instagram
  • Jak zmieniać postawy klientów w oparciu i inspirację i coaching dedykowany marce
  • Tworzenie marek ikonicznych
  • Live, czyli jak skupić uwagę klienta i tworzyć z niego influencera marki
  • IGTV – czyli jak budować kanał nieograniczonej komunikacji z klientem i angażujące go treści
  • Stories – czyli jak zostać kanałem wartościowej informacji dla klienta
  • Współpraca z Influencerami – czyli jak nie dać ponieść się magii zasięgów, a skupić uwagę na marce
  • Tworzenie mapy wartości marki
  • Fake news – czyli jak nie dać ponieść się filtrowanej rzeczywistości
  • Najczęściej popełniane błędy w komunikacji instagramowej
  • Jak sprzedawać na Instagramie i kreować potrzeby zakupów odtwórczych
  • Kolekcjonowanie marki – czyli jak tworzyć markę ikoniczną
  • Jak sprawdzać skuteczność działań na Instagramie i wykorzystywać jego potencjał biznesowy.
  • Automatyzacja – czyli jak nie zabić marki czatbotem
  • Przegląd case studies – czyli czym się inspirować, a czego unikać

 

Jak uczestnicy oceniają szkolenia prowadzone przez naszą trenerkę? Poznaj ich opinie:

  • „Materiał przedstawiony na szkoleniu bardzo dobrze został przedstawiony i dotyczył bardzo szerokiego zakresu Instagrama. Charyzma prowadzącej mocno zmotywowała do podjęcia własnych działań na kontach osobistych i firmowych. Szkolenie bardzo dobrze przygotowało mnie do samodzielnego, kreatywnego i świadomego prowadzenia konta na Instagramie.”
  • „Szkolenie spełniło moje oczekiwania, wszystkie tematy jasno wytłumaczone. Otrzymałam przydatne informacje.”
  • „Szkolenie całkowicie spełniło moje oczekiwania i pogłębiło moją wiedzę nie tylko na temat Instagrama ale również innych portali społecznościowych. Prowadząca szkolenie pani Kinga Stopczyńska bardzo często odnosiła się również do Facebooka i wskazywała różnice w udostępnianiu treści jak i samym funkcjonowaniu w odniesieniu do Instagrama.
    Na szczególną uwagę i wyróżnienie zasługuje właśnie prowadząca, która w bardzo charyzmatyczny sposób prowadziła szkolenie i przekazywała ciekawe tipy dotyczące Instagrama. Gdyby nie pani Kinga, szkolenie nie byłoby tak porywające. Serdecznie polecam!”

Prowadzący

Sprawdź, z kim spotkasz się na szkoleniu.

Informacje organizacyjne

Szkolenie organizuje: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź

Termin: 28 - 30 kwietnia 2021 r. 10 godzin zajęć online

28 kwietnia (środa) w godzinach 16:00 - 20:00
29 kwietnia (czwartek) w godzinach 16:00 - 20:00
30 kwietnia (piątek) w godzinach 16:00 - 18:00

Zajęcia on-line: w aplikacji Microsoft Teams

Cena:  640 PLN/osoba (szkolenie zwolnione z podatku VAT)

Wpłaty: prosimy dokonywać na konto:
BANK PEKAO S.A. - II O/ŁÓDŹ NR KONTA 34 1240 3028 1111 0010 5553 9851 z dopiskiem "Instagram - imię i nazwisko uczestnika"

Dowód wpłaty należy dostarczyć do organizatora na adres e-mail: szkolenia.wz@uni.lodz.pl.
Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie opłaty.

Zapoznaj się z regulaminem szkoleń (plik PDF) realizowanych przez Wydział Zarządzania oraz informacjami o przetwarzaniu danych osobowych (plik PDF).

Uwaga, możliwość dofinansowania szkoleń w zależności od dostępności środków w różnych województwach.

1. Dofinansowania dla osób z sektora MŚP w wysokości do 80% kosztów szkolenia!
Koszt dla osób pracujących w MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa), dzięki bonom rozwojowym dostępnym u operatorów programu to 20% wartości szkolenia.
Szczegółowe informacje u operatorów środków (województwo łódzkie):

2.  Krajowy Fundusz Szkoleniowy

Kontakt: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, p.117,
tel. 42 635 53 68 (w godz. 8:00 – 15:30)

Aneta Żak, tel.: 601 080 326, e-mail: aneta.zak@uni.lodz.pl
Ilona Talsma, e-mail: ilona.talsma@uni.lodz.pl

Zapisuję się

Zapisuję się lub Mam pytanie

Sprawdź naszą ofertę

Zarządzanie projektami • Finanse i rachunkowość • Marketing • Umiejętności osobiste • Dla edukacji

Chcesz wiedzieć więcej?

Sprawdź ofertę Szkoleń lub Skontaktuj się z nami