Szkolenie

Strategia aktywnej obecności na LinkedIn

LinkedIn jako narzędzie networkingu

— realne korzyści z prawdziwych relacji zawodowych.

Działaj skutecznie wizerunkowo i sprzedażowo!

Masz profil na LinkedIn i nie wiesz, jak wykorzystać jego potencjał? Poznaj metody tworzenia wartościowej sieci kontaktów biznesowych!

Termin podamy wkrótce.

Cena: 290 PLN brutto; 4 godziny

O szkoleniu

Obracasz się wśród ekspertów, chcesz prezentować się właściwie, żeby wzbudzać zaufanie i szacunek?
Zoptymalizuj profil, żeby przyciągał ruch oraz pokazywał Cię od jak najbardziej profesjonalnej strony.
LinkedIn może stać się istotnym narzędziem w Twojej kompleksowej strategii content marketingowej. Musisz tylko nauczyć się z niego korzystać.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na LinkedIn w zależności od wybranych celów biznesowych.
  • Zrozumiesz mechanizm, zalety i ograniczenia aktywnego budowania relacji na LinkedIn.
  • Poznasz metody pozyskiwania wartościowych kontaktów i generowania leadów na LinkedIn.
  • Poznasz mechanizm wykorzystywania reakcji, komentarzy, postów, artykułów i rozmów na komunikatorze do aktywnego budowania relacji.
  • Dowiesz się, jak tworzyć content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno.

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób zaczynających swoją przygodę z LinkedIn,
  • freelancerów,
  • pracowników organizacji (profit, non-profit, publicznych),
  • wszystkich szukających sposobu na budowanie relacji z różnymi grupami interesariuszy.

Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących.

Na co możesz liczyć w ramach szkolenia?

  • 4 godziny wypełnione praktyczną wiedzą.
  • Współpracę z doświadczonym szkoleniowcem – praktykiem.
  • Prezentację udostępnioną po szkoleniu.
  • Zaświadczenie o udziale w szkoleniu, podpisane przez Dziekana Wydziału Zarządzania UŁ.
  • Pracę w niewielkich grupach, możliwość aktywnego! zadawania pytań w czasie transmisji.

Program

Linkedin. Po co to komu, kiedy tam działać (a kiedy nie) i jak to robić?

  • Cele działalności.
  • Możliwości jakie daje.
  • Warunki skuteczności.
  • Sposób funkcjonowania Linkedin i metody działania.
  • Strategia działania dopasowana do celów.
  • Podstawowe zasady tworzenia treści.
  • Kontakty z użytkownikami i budowanie sieci kontaktów.

Prowadzący

Sprawdź, z kim spotkasz się na szkoleniu.

Informacje organizacyjne

Szkolenie organizuje: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź

Termin: podamy wkrótce

Zajęcia on-line: w aplikacji Microsoft Teams

Cena:

Wpłaty: prosimy dokonywać na konto:
BANK PEKAO S.A. - II O/ŁÓDŹ NR KONTA 34 1240 3028 1111 0010 5553 9851 z dopiskiem "LinkedIn - imię i nazwisko uczestnika"

Dowód wpłaty należy dostarczyć do organizatora na adres e-mail: szkolenia.wz@uni.lodz.pl.
Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie opłaty.

Zapoznaj się z regulaminem szkoleń (plik PDF) realizowanych przez Wydział Zarządzania oraz informacjami o przetwarzaniu danych osobowych (plik PDF).

Uwaga, możliwość dofinansowania szkoleń w zależności od dostępności środków w różnych województwach.

1. Dofinansowania dla osób z sektora MŚP w wysokości do 80% kosztów szkolenia!
Koszt dla osób pracujących w MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa), dzięki bonom rozwojowym dostępnym u operatorów programu to 20% wartości szkolenia.
Szczegółowe informacje u operatorów środków (województwo łódzkie):

2.  Krajowy Fundusz Szkoleniowy

Kontakt: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, p.117,
tel. 42 635 53 68 (w godz. 8:00 – 15:30)

Aneta Żak, tel.: 601 080 326, e-mail: aneta.zak@uni.lodz.pl
Ilona Talsma, e-mail: ilona.talsma@uni.lodz.pl

Zapisuję się

Zapisuję się lub Mam pytanie

Sprawdź naszą ofertę

Zarządzanie projektami • Finanse i rachunkowość • Marketing • Umiejętności osobiste • Dla edukacji

Chcesz wiedzieć więcej?

Sprawdź ofertę Szkoleń lub Skontaktuj się z nami